Subscribe to our RSS Feeds
Hello, this is a sample text to show how you can display a short information about you and or your blog. You can use this space to display text or image introduction or to display 468 x 60 ads and to maximize your earnings.

Menambah kelajuan penyambungan internet

0 Comments »
1. Klik butang "Start" dan kemudian pilih "Run."

2. Setelah Main terbuka, taip "gpedit.msc" pada kotak dan tekan "Enter." Tindakan ini akan membuka tetingkap lain berjudul "Group Policy."

3. Klik tanda plus di samping folder "Administrative Templates, terletak di bawah" Komputer Konfigurasi, "untuk memperluaskan itu. Setelah diperluas, klik tanda plus di samping folder "" Network untuk memperluaskan juga.

4. Klik pada folder berlabel "QoS Packet Scheduler" untuk menyorotnya. Ini akan memunculkan item tertentu di sebelah kanan tetingkap. Double klik item yang mengatakan "Limit Reservable Bandwidth."

5. Ini akan memunculkan tetingkap bertajuk "Limit Reservable Bandwidth Properties."Tanda "Enabled" , dan kemudian menukar "Bandwidth Limit%" untuk menunjukkan sifar.

6. Pilih "OK" untuk menyimpan perubahan, dan kemudian keluar semua tetingkap dan restart komputer anda agar perubahan berlaku
11:11 PM

0 Responses to "Menambah kelajuan penyambungan internet"

Post a Comment